Звіт завідувача за 2016-2017 навчальний рік перед батьками, колективом та громадськістю


З В І Т

завідувача Степненським комунальним дошкільним навчальним закладом «Сонечко» Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області

Конотопець Тетяни Василівни

 


 


1. ЗВІТ завідувача Степнеського комунального дошкільного навчального закладу «Сонечко» за 2016-2017 навчальний рік Конотопець Тетяни Василівни перед батьками,  колективом та громадськістю                                             16 червня 2017року

Даний звіт зроблений на підставі

 2.  НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ № 178 від 23 березня 2005 р. та «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю».

         3. Мета :

Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.



Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.



ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Звіт завідувача Степненського КДНЗ « Про роботу керівника дошкільного навчального закладу (дитячого садка) Степненської сільської ради у 2016/2017 навчальному році»:

1.1. Звіт завідувача ДНЗ Конотопець Т.В.

1.2. Відповіді завідувача ДНЗ на запитання.

1.3. Обговорення звіту завідувача ДНЗ.

1.4. Голосування.

1.5. Прийняття рішення загальних зборів

1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
        Степненський комунальний дошкільний  навчальний закладу  «Сонечко» Степненської сільської ради Запорізького району, Запорізької області розташований за адресою: с. Степне, вул.. Тараса Шевченка, 26-а,

 функціонує з 1981 року.  Сьогодні - це сучасний заклад освіти  пріоритетними завданнями діяльності якого є:

·         забезпечення всебічного розвитку дітей дошкільного віку відповідно до їх нахилів, здібностей, індивідуальних психічних та фізичних особливостей;

·         забезпечення ранньої соціальної адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу та готовності до шкільного навчання;

·         надання методичної і консультаційної допомоги сім’ям, залучення батьків до процесу виховання, навчання  дитини;

·         взаємодія з громадськими організаціями з метою сприяння всебічному розвитку дітей;

·         проведення  інноваційної діяльності.

Групові приміщення повністю забезпечені меблями та ігровим обладнанням. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.
Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:
- музично-спортивна зала;

 - методичний кабінет;

- медичний кабінет;

- кабінет психолога.     

- прогулянкові майданчики для кожної вікової групи, 

- спортивний майданчик;

 2. СКЛАД ВИХОВАНЦІВ
          За проектною потужністю дошкільний  навчальний заклад розраховано на 93 місця для дітей від 2 років до 6(7) років. У цьому році заклад відвідували 63дитини, в тому числі дітей раннього віку - 4, дошкільного віку -59, хлопчиків - 35, дівчаток - 28.   Групи комплектуються  переважно у червні - серпні.
У 2016-2017 навчальному році укомплектовано 3вікових групи:
1 різновікова група «Капітошки»
ясельно-молодшого віку (2-3 рік життя);

 1 різновікова  група «Бджілка» середнього дошкільного віку (4-5 р.ж.);

1 різновікова група «Калинонька» старшого дошкільного віку (5-6 р.ж.).

Заклад працює за 5-денним режимом роботи: з 7.00 до 19.00

3. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Колектив ДНЗ сладається з 22 чоловік,   з них- 9 педагогічних працівників, 1 медичний працівник та 12 чоловік обслуговуючого персоналу.
Педагогічний процес у ДНЗ забезпечують кваліфіковані спеціалісти: завідувач, музичний керівник, соціальний педагог, практичний психолог та  6 вихователів.

Освітній рівень педагогів:

– повна вища освіта - 3 педагога, що становить - 33%;

– неповна вища - 6 педагогів - 67%

Стаж роботи педагогічних працівників:

До 5 років – 2 педагоги, що становить 23%

до 10 років – 1 педагог – 11%

до 15 років - 3 педагоги – 44%

до 25 років - 1 педагог – 11%

до 30  років – 1 педагоги – 11%



Кваліфікаційний рівень педагогів:

6 педагогів – спеціалісти, що становить – 89%

1 педагог - спеціаліст «вищої категорії» – 11%

1педагог – має педагогічне звання «Вихователь-методист» - 11%

Слід відмітити, що адміністрація створює оптимальні умови для постійного  професійного зростання.  В 2016 році  підвищили свою  кваліфікацію при інституті післядипломної  педагогічної освіти - 1 педагог.

У поточному році проатестовано 1-го педагога. За результатами атестації  Степко Ірина Василівна  -  відповідає займаній посаді,  підтверджено 9 тарифний розряд.

 Адміністрація закладу створює працівникам всі умови для плідної роботи. В цілому робота колективу ДНЗ відмічається стабільністю та позитивною результативністю.


4.  Дошкільний навчальний заклад здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

• Конституція України                                                                                          

• Закон України «Про освіту»

• Закон України «Про дошкільну освіту»

• Закон «Про мови в Україні»

• Закон України «Про охорону дитинства» №2402-ІІІ від 26.04.2001

• Положення про дошкільний навчальний заклад. Постанова КМУ №305 від 12.03.2003

• Конвенція ООН про права дитини

• Національна доктрина розвитку освіти. Указ Президента України №347/2002 від 17.04.2002

• Положення про атестацію педагогічних кадрів України зі змінами та доповненнями. Наказ №930 від 06.10.2010

 • «Планування роботи в дошкільному навчальному закладі». Інструктивно- методичний лист МОНУ №1/9-455 від 03.07.2009

•«Організація освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі». Інструктивно-методичний лист МОНУ №1/9-393 від 10.06.2009

•Інструкція про ділову документацію в дошкільних закладах

 • «Типовий перелік обов'язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок». Наказ МОНУ №509 від 11.09.2002

•Методичні рекомендації «Підбір і використання іграшок для дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах»

 А також, відповідно до власного Статуту,  Програми розвитку та річного плану роботи Степненського комунального дошкільного навчального закладу.

5.  ЧИННІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ, ЗА ЯКИМИ БУДУЄТЬСЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У СТЕПНЕНСЬКОМУ КДНЗ «СОНЕЧКО»:

            Для ефективного вирішення проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики.

 Навчально – виховний процес організовується на основі Базового компоненту дошкільної освіти України. Та комплексної освітньої програми  «Дитина в дошкільні роки» - науковий керівник К.Л. Крутій. Програму зорієнтовано на цінності та інтереси дитини, урахування вікових можливостей, на збереження дитячої субкультури, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх сторін життя малюка. Програму "Дитина в дошкільні роки" адресовано педагогам, практичним психологам і соціальним педагогам дошкільних навчальних закладів, вихователям, які працюють у будинках сімейного типу, школах-інтернатах тощо; студентам педагогічних інститутів і коледжів, які навчаються за спеціальністю "Дошкільне виховання", батькам, а також укладачам нових комплексних програм розвитку, виховання та навчання дітей раннього, переддошкільного й дошкільного віку. Цілісний, збалансований розвиток дитини  реалізується у варіативній частині навчального плану.
Окрім базової
 програми у дошкільному  навчальному закладі впроваджуються парціальні програми, за якими реалізуються освітні завдання інваріантивної частини навчального плану.

         Парціальні програми розширюють та поглиблюють можливості розвитку особистості дитини та реалізують пріоритетні напрямки у діяльності дошкільного навчального  закладу.

Моніторинг стану засвоєння програми дітьми у всіх вікових групах є головним показником роботи педагогів та усього колективу у цілому. За результатами діагностики дошкільників по засвоєнню програми «Дитина в дошкільні роки » з 59 обстежених дітей ( старші, середні та молодші дошкільники) мають загальні рівні:

Результати засвоєння програмових вимог


рівні

молодша група 

середня група



різновікова
группа(п'ятирічки)







високий

-

17,6%

5,2%




достатній

середній
63.2%

36,8%
59%

17,6%
68,5%

26,3%



низький

-

5,8%

-






           Головною метою роботи колективу дошкільного закладу є виховання дитини, здатної продовжувати навчання впродовж усього життя, досягати успіху, правильно будувати своє життя.
            У травні 2017року було обстежено 12 дітей. Встановлено загальний рівень шкільної готовності:

Високий –

достатній – 82%
середній –  18%
низький  - 

Велика увага у роботі закладу приділялася  наступності дошкільної  та початкової освіти. Співпрацюємо з Степненською ЗОШ І-ІІІ ступенів. Підвищуючи рівень мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, вихователі знайомили дітей старшої групи з правилами поведінки учнів, читали літературні твори, проводили бесіди про школу, ходили на екскурсії до школи. Випускники нашого дошкільного навчального закладу мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі.

Дякую за персональний внесок  в підготовці дітей до школи вихователів  Висоцку О.А. та Степко І.В.
          Таким чином, у ДНЗ створені всі умови для всебічного розвитку дошкільнят.

Вжиті завідувачем заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес

Сучасна освіта вимагає докорінного переосмислення напрямків освіти, освоєння прогресивних технологій духовного розвитку особистості, створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Мова йде про принципово нові психологічно-педагогічні ідеї, концепції, технології, в центрі яких - особистість дитини з її потребами і інтересами. Цьому сприяє впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичними підписними виданням, сучасним дидактичним матеріалом.

Протягом 2016-2017  навчального року в закладі  проводились 4 засідання педагогічної ради:

ü «Про основні напрямки роботи дошкільного закладу»;

ü «Формування патріотичної свідомості у дітей дошкільного віку»;

ü «Базовий компонент дошкільної освіти про трудове виховання»;

ü «аналіз результатів освітньо-виховної роботи в дошкільному закладі за рік»

семінари-практикуми:

ü «Ефективність використання здоровязбережувальних технологій в умовах дошкільного закладу»;

ü «Коммунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників»;

ü «Організація роботи по екологічному вихованню дітей».

Протягом навчального року у закладі плідно працював гурток з логоритміки.  Під керівництвом музичного керівника  Лапенкової С.А.

         Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні.

Як керівник закладу, я завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки педагогів.



6. СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Працівники дошкільного закладу займають активну соціальну життєву позицію та привчають дітей з дошкільного віку розуміти соціальну значимість участі заходах різного рівня.
Впродовж 2016-2017 навчального року педагогічний колектив приймав участь:

ü Всеукраїнському фестивалі-огляді  «Джерело батьківських знань»;

ü Обласний фестивалю-огляду «Україна – рідний край»;

ü Обласний фестиваль-виставка «Перлинки Запорізького краю»;

ü приймали участь в районних методичних об’єднаннях для вихователів ДНЗ та психологічної служби;

ü засідання творчої групи з ІКТ;

ü в обласних семінарах ;

ü Всеукраїнський проблемний семінар «Світ дитинства» (за формою проведення – «Літня школа для дорослих – 2017» - педагогічний квест )    7. РОБОТА МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛУ

На достатньому рівні ведеться медичне обслуговування, яке здійснює сестра медична Кириченко Наталя Юріївна. Головним завданням є дотримання санітарно-гігієнічного режиму в приміщенні і на території, проведення оздоровчо-профілактичної роботи кожного дня та організації харчування.

Планомірно проводяться антропометричні виміри дітей 1 раз у квартал. Щопонеділка проводиться огляд дітей на педикульоз та чесотку медичною сестрою, кожен день вихователями. Два рази на рік проводяться обстеження дітей на ентеробіоз. Один раз на рік проводиться обстеження зору.

Згідно наказу МОЗ України від 30.01.2001р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні» відповідно до віку дітей в дошкільному закладі проводяться профілактичні щеплення, після письмової інформованої  згоди батьків та огляду лікарем місцевої амбулаторії Сімейного типу. Контроль за своєчасним проведенням  щеплень ведеться також сестрою медичною.

Хочеться звернути увагу на те, що вихователі працюють у тісному контакті із  сестрою медичною по оздоровчо-профілактичній роботі, проведено ряд переглядів різних форм роботи з фізичного виховання, а саме: ранкова гімнастика, гімнастика пробудження, коригуюча гімнастика, фізхвилинки,  організація фізичних занять на  свіжому повітрі.

Постійно проводиться моніторинг захворюваності дітей ДНЗ.

 Під особливим контролем температурний режим приміщень. В зимовий період температурний режим дотримується постійно.

Систематично, в плановому порядку, та за епідеміологічними показниками санітарний стан ДНЗ контролюється Держпродспоживслужбою в          Запорізькому районі .

 Під контролем адміністрації залишається і медичне обслуговування педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу. Двічі на рік працівники проходять поглиблений медичний огляд, проводиться обстеження в бак лабораторії 1 раз на рік.

8. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ У ДНЗ

Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування і зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей та відсутність зауважень з боку Держпродспоживслужби.

Робота з організації харчування дітей ДНЗ здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», № 202/165, від 26.02.2013, Наказу  «Про затвердження змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».

Усі продукти харчування, що надходять до ДНЗ  відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості.

Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється сестрою медичною в «Журналі обліку виконання натуральних норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби - корекція харчування.

Якість ведення документації на харчоблоці та в коморі обумовлена відсутністю зауважень контролюючих органів.

Сестра медична веде документацію щодо харчування дітей, разом з завідувачем та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку, здійснює контроль за харчуванням дітей, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед батьків, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку  та своєчасність проходження медоглядів працівниками закладу.

Харчування для дітей в дошкільному закладі  становить  - 37,08 з них:

 40% батьківська плата – 14,83;

 60% - бюджетні кошти – 22.25.

Питанню якісного харчування постійно приділяється особлива увага. Постійний контроль за правильною організацією харчування здійснюється завідувачем ДНЗ та медичною сестрою. Періодичність контролю – 1 раз на тиждень. Зауваження та відмітки про їх усунення фіксуються в картах контролю за організацією харчування, в ДНЗ організований контроль за якістю продуктів харчування, що надходять. Прийом продуктів від постачальників, аналіз стану проводиться обов'язково в  присутності сестри медичної.

Харчування в ДНЗ наближене до раціонального і  здійснюється відповідно до примірного двотижневого меню, яке складено на зимовий, весняний, літній та осінній періоди року, проводиться аналіз вартості харчування однієї дитини в день та виконання норм харчування.









Виконання норм харчування за основними продуктами:

Назва продуктів
Квітень 2016 
Хліб
80%
Крупи, макарони
100%
Цукор
100%
Борошно
100%
Картопля
98%
Олія
1,16%
Сухофрукти
78%
Масло вершкове
100%
Сметана
1,5%
Свіжі фрукти
1,20%
М’ясо
100%
Яйце
0,6%
Риба
100%
Овочі
92,2%
Молоко
93,3%
Сир кисломолочний
100%
Сир твердий
100%
Кондитерські вироби
100%
Виконання норм (середнє)
75%



У закладі харчуються діти пільгових категорій:

- безкоштовно:

діти воїнів АТО -2дитини;

діти вимушених переселенців -1дитина;

діти з малозабезпечених сімей – 2дитина;

-50% від загальної суми:

багатодітні родини - 3дитини

Робота з організації харчування дошкільників в ДНЗ ведеться на достатньому рівні.

9. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З СІМЯМИ ВИХОВАНЦІВ

Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної  батьківської позиції. Дошкільний заклад підтримує  бажання  батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форм співпраці:

- анкетування,

- батьківські збори,

- індивідуальні  та групові консультації

- участь у святах

- дні відкритих дверей.

У кожній групі з початком навчального року було оформлено батьківські куточки в яких постійно змінювався інформаційний матеріал. Спільно з батьками практикувалися дні відкритих дверей, батьки постійно мали змогу тримати на контролі харчування дітей, в кожній групі ,кожен день вивішується  меню, яке зберігається протягом місяця. У цьому році батьки активно відвідували усі свята.

Участь у спільних святах, участь в конкурсах та виставках закладу, днів відкритих дверей сприяла зацікавленості батьків до роботи з їх дітьми у дошкільному закладі. Все це сприяло створенню довірливих взаємовідносин між родинами вихованців та педагогами.

Кожен рік батьки приймають активну участь  у ремонті групових кімнат та ігрових майданчиків і, зважаючи на досвід минулих років, сподіваємось також на Вашу активну участь  і в цьому році.

 10. УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАВІДУВАЧА ДНЗ

Безпосереднє керівництво ДНЗ  здійснює  відділ освіти, молоді та спорту Запорізької РДА.

 До складу органів самоуправління дошкільного навчального закладу входять:

Батьківський комітет ДНЗ ( голова Бойко Наталя Вікторівна),

Батьківські комітети груп.

Профспілковий комітет (профорг Бугай О.В.).

Педагогічна рада.

Загальні збори батьків та членів трудового колективу.

11. Система роботи щодо соціального захисту дитини

Дошкільний навчальний заклад є державним закладом, у якому суворо дотримуються вимоги, щодо забезпечення прав дитини, які закріплені у основних державних документах:

-Конституція України;

-Конвенції ООН про права дитини;

-Законом України «Про охорону дитинства»;

Для виявлення дітей пільгового контингенту у вересні 2016 року було проведено соціальне опитування сімей. Складений соціальний паспорт Степненського ДНЗ.  Соціальним педагогом Бугай О.В. розроблені відповідні напрямки роботи з дітьми із багатодітних сімей, сімей, діти яких потребують соціальної підтримки. З батьками та членами родин проведена роз'яснювальна робота, щодо права користування пільгами.  Протягом року сім'ям надавались консультації вихователями,   практичним психологом, соціальним педагогом та сестрою медичною.

Мікроклімат сімей позитивний, неблагополучних та родин, що потребують допомоги немає.



12. Організація роботи щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку та обліку дітей у мікрорайоні.

Відповідно до Законів України «Про дошкільну освіту» (ст.19), «Про місцеве самоврядування в Україні» (ст.32), на підставі листа Міністерства освіти і науки України від 07.05.2007 року №1/9-263 «Про організацію обліку дітей дошкільного віку», розпорядження Запорізької РДА  «Про закріплення території обслуговування за дошкільними навчальними закладами району   та призначення відповідальної особи за проведення обліку дітей віком від 0 до 6 років», в закладі створено робочу групу з обліку дітей дошкільного віку, що мешкають на території, закріпленої за дошкільним навчальним закладом, до складу якої входять всі працівники ДНЗ.

Членами робочої групи складено списки дітей дошкільного віку на підставі обходу по закріпленим вулицям.    Педагогами  проведено обстеження мікрорайону на наявність 5-ти річних дітей, неохоплених дошкільною освітою.

 13. Система роботи закладу щодо попередження травматизму

Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально – виховного процесу ДНЗ якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навиків безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.

Педагогами всіх вікових груп були проведені тематичні консультації, проводилася робота з дітьми для формування навичок безпеки життєдіяльності. Для проведення роботи з дітьми  з проблем безпеки життєдіяльності, у методичному кабінеті є достатня кількість дидактичного матеріалу: демонстраційні картинки, дидактичні настільні ігри, добірки тематичної художньої літератури. Належна робота  з профілактики нещасних випадків проводиться під час занять у вигляді різноманітної навчально-виховної роботи. У батьківських куточках висвітлювалися такі теми: «Ваші діти повноправні громадяни України», «Обов’язки  дорослих щодо безпеки і захисту дітей», «Надання першої допомоги при нещасних випадках»

На нарадах при завідувачу ДНЗ постійно  розглядались питання щодо попередження дитячого травматизму.

Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації та сестри медичної.

  В закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників. Систематично видаються накази з охорони праці. Регулярно проводяться  інструктажі з техніки безпеки.

Для працівників розроблені і видані на руки інструкції з охорони праці, та посадові інструкції, які зберігаються на робочих місцях

Роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності у  дошкільному навчальному закладі можна вважати достатньою.

14. Соціальний захист, збереження та зміцнення  здоров’я працівників.

В Колективному договорі між адміністрацією та профспілковим комітетом є перелік посад працівників Степненського ДНЗ, яким надається додаткова відпустка до від 3 до 7 календарних днів окремим категоріям працюючих. Згідно трудового стажу робітників надаються виплати по листкам непрацездатності, педагогічним працівникам закладу надається щорічна відпустка з наданням матеріальної допомоги на оздоровлення згідно діючого законодавства (ст. 57 Закон України «Про освіту»)

В дошкільному навчальному  закладі всі працівники сумлінно виконують свої обов’язки, працюють творчо, що є невід’ємною складовою успішного управління закладом.  

    15. ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ ПО ЗВЕРНЕННЮ ГРОМАДЯН.

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, в Степненському дошкільному навчальному закладі проведено ряд заходів, а саме : заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.

За 2016 рік було - 74 звернення,  кількість усних звернень склала -17,  письмових - 57.   Порушені питання розглянуті, надані відповіді.

16. РОБОТА ПО ЗМІЦНЕННЮ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ДНЗ.

За 2016-2017 навчальний рік в дошкільному навчальному закладі за допомогою бюджетних коштів, благодійних внесків батьків та спонсорської допомоги була зміцнена матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу.

         Також був зроблений поточний ремонт приміщень та придбано  інвентарю на харчоблок і комору за кошти сільської ради, частково за батьківські внески на ремонт групових кімнат. Придбано на харчоблок та комору:

- кухонні дошки;

- ножі;

- електроні ваги;

- пластикові контейнери для сипучих;

- пластикові відра на харчоблок та комору      

Виготовили:

-         двері-решітку в коморі;

-         стелажі на харчоблоці та в коморі

-         стіл для електронних вагів;

Відремонтували:

-         електром’ясорубку на харчоблоці;

-         вуличні металеві двері на харчоблоці;

-         встановлені вентиляційні решітка та утеплені двері котельні;

-         короб вентиляції в підвалі;

-         бойлер на середній групі;

-         пилосос;

-         станцію безперервної подачі питної води;

-         колонки для музичного керівника;

-         газовий котел;

-         на котельні відремонтовано димохідну трубу;

-         встановлено на котельні та підсобному приміщенні металеві захисні коньки на даху;

-         відремонтовано пожежні сходи середньої групи;

-         замінено віконне скло (підсобне приміщення, котельня)

-         два комп’ютери з гуманітарки.

Заміна та установлення електророзеток в коморі, харчоблоці з заземленням згідно норм електрозабезпечення.  

За кошти виділені сільською радою:

-         закуплені та встановлені енергозберігаючі LED лампи в приміщеннях дошкільного закладу;

-          LED прожектори для освітлення території дошкільного закладу в нічний час;

-         електронні ваги на харчоблок;

-         контейнери для сипучих;

-          зроблений капітальний ремонт ганків центрального входу та харчоблоку;

-         виписали періодичні видання на І півріччя 2017 року та канцтовари;

-         завезено пісок для дітей.

За батьківські кошти:

-         новорічні прикраси для ялинки – 605,53

-         канцтовари - 395,87;

-         для медичного кабінету -131,25

-         для харчоблоку та комори -500,10

-         придбано фарбу для паркану у сумі 402,95;

-         пластиковий стенди (меню та вітаю) – 300;

-         для благоустрою території – 500

-         клавіатура – 260

-         мишка – 100                                                                                                          Всього: 3195.60

На весь асортимент товарів є відповідна звітна документація.

За кошти Запорізької районної ради:

-         кольоровий МФУ – 4675 (з них 2500 районна рада і 2175 кошти сільської ради);

-         ноутбук - 7000;                                                                                          Всього: 11675

За благодійні внески:

-         керамічна дошка на старшу групу – 950;

-         спецодяг на харчоблок та комору 3 комплекти – 435                            Всього: 1385

Також придбали пральний порошок  для прання білизни та миючого засобу , кальцинованої соди  для миття посуду та рідкого мила для миття рук на харчоблок.

Я вдячна батькам, які допомагають нам у проведенні ремонтних робіт у групах та  на території закладу, створюють затишок та комфорт для дітей.
Ми маємо задовільну матеріально-технічну базу, наш заклад користується попитом серед батьків, колектив може і хоче працювати, тому ми ставимо перед собою  нові завдання.
            Розвиток закладу освіти можливий тільки за умов засвоєння нововведень та бачення власної перспективи розвитку.
Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

Підводячи підсумки роботи за рік, я хочу подякувати педагогам закладу, обслуговуючому персоналу, голові сільської ради Любименку В.М., депутатському корпусу Степненської сільської ради та  батькам вихованців за спільну роботу, розуміння і підтримку, конструктивну критику і можливість реалізації наших ідей. Ми сподіваємося, що представлений матеріал дозволить вам сьогодні і надалі об'єктивно оцінити  діяльність,  мене як керівника і діяльність всього  нашого дошкільного навчального закладу.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.

Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар